divendres, 6 d’abril del 2012

Mona de Pasqua


No tenia intenció de fer Mona de Pasqua, però em feia il·lusió participar en el repte de Pastissets. Un bloc que no us podeu perdre, la Catie i l’Annie, mare i filla tenen aquest bloc que fa les delícies de grans i petits. Normalment fan reptes per nens i aquest mes han volgut ampliar als adults.

No em podia perdre aquesta oportunitat, així que aquí us deixo uns petits nius que després he posat en un test i decorat, simulant un arbre, amb les seves fulles, branques... Ha quedat moníssim! No es complicat i amb una mica de paciència podem fer una Mona a casa i gaudir-ne grans i petits.

Nestlé Postres España  ha llençat al mercat la Xocolata Blanca per a postres! Una xocolata que fins ara no es podia trobar en els supermercats i que calia fer una excursió a llocs molt concrets. Us passava oi? Doncs ara tenir una rajola de xocolata blanca per fondre al rebost serà ben senzill!

A la seva pàgina del Facebook: Nestlé, podeu estar al dia de les novetats, trobar receptes bones però sense complicacions i molt més!

Ingredients per dos nius:
3 ous M
75 grams de sucre
60 grams de farina
15 grams de farina de panís
½ c/p d’impulsor
1 pessic de sal
1 c/p d’emulsió de llimona, o vainilla (al gust)
200 grams de Xocolata Blanca Nestlé Postres
10 grams de xocolata Negre Nestlé Postres
Ous de xocolata, pollets.. (decoració al gust)
Altres: Un test, canyes i fulles verdes de plantes

Preparació:

·         Pre escalfem el forn a 180º.

·         Batre els ous amb el sucre fins que doblin el volum i afegim l’emulsió de llimona i remenem.

·         En un bol barregem les farines, l’impulsor i la sal.Afegim a la mescla dels ous fins que quedi una massa homogènia.

·         Pintem els motllos amb mantega i aboquem la barreja.

·         Coure entre 25-35 minuts fins que estigui cuit. Retirem i deixem refredar al damunt d’una reixeta.

·         Un cop freds tallem la part de dalt (reservem) i buidem amb una cullera una mica del pa de pessic. Els tombem i amb ganivet anem tallant i donant la forma de niu.

·         Els posem al congelador, només fins que la part del voltant estigui molt, molt freda. Mentre fonem la xocolata al microones i quan hagi perdut temperatura i sigui freda la posem en una màniga pastissera.

·         Per fer els nius:

·         Posem els pa de pessic al damunt de paper d’alumini dins d’un calaix al congelador. Obrim i sense treure’ls del congelador anem fent fils al voltant. Tanquem, deixem que s’endureixi  i anem repetint l’operació fins acabar fent el niu.

·         Quan el niu estigui fet, el traiem del congelador i el tapem amb el pa de pessic que havíem reservat.

·         Fonem els 10 grams de xocolata al microones i el posem al damunt del pa de pessic. Anem posant el pollets, els ous, etc.





Bon profit!

41 comentaris:

  1. Que cosa más deliciosa...Besos y gracias.

    ResponElimina
  2. Sí!!! jejejej a mi també em passava... i pensava que era culpa meva, que no sabia fondre bé la xocolata blanca i que segur que hi havia algun truc que no coneixia! Tinc ganes de comprar-la i començar a fer cosetes. T'han quedat fantàstiques, són moníssimes!! (mai millor dit ;)) i molt originals, ets una artista :) petonets

    ResponElimina
  3. Com m'agraden!!!!!! Que macus!!!! No ser pas si jo seria capaç, si em sortirien bé. Algun dia faré la prova perquè queden molt bonics.
    Sort amb el concurs, que has presentat una mona ben original.
    Una forta abraçada i que passeu uns dies ben feliços!

    ResponElimina
  4. Hola Eli
    Quins niuets més cucus
    Bona Pasqua

    ResponElimina
  5. en cada recepta que penjes em sorprens mes pel nivellas que estas tenin.
    molts petons i bones pasqües

    ResponElimina
  6. me encantan estas monas, yo nunca las he echo, por el motivo de que todos los años me toca hacer galletas de pascua y acabo tan frita de la pascua que ni mona ni naaa!!!un besitoo

    ResponElimina
  7. Quina xulada de mones! T'han quedat moníssimes, m'encanten!!
    Petonets
    Sandra

    ResponElimina
  8. Quina monada de mona!!!!!!
    M'agrada molt.
    Gràcies per l'informació, sobre la xocolata blanca per postres.
    La veritat que es dificil de trobar. Sempre vaig a parar a botigues especializades i es careta.
    Petons i bona Pasqua.
    Petons

    ResponElimina
  9. Uuauallaaaa quina passada quina pinta!!! sembla un niu de veritat!!! m'encantaaa!!! petons

    ResponElimina
  10. Perfecta, que cosa más bonita, te felicito. Un abrazo, Clara.

    ResponElimina
  11. Que macos que queden aquests nius amb el pollets!! :-)

    ResponElimina
  12. Nena quina cosaa mes macaaaaa,tens unes mans.Jo aquest any res de res no tinc temps a veure el proxim,petonets

    ResponElimina
  13. Preciosas monas de pascua. Te han quedado geniales.
    Besets

    ResponElimina
  14. Hola amiga, que puesta en escena, felicidades como os lo montáis con las monas de pascua, me encanta.
    Besos.

    ResponElimina
  15. Jo ytambé he provat la xocolata blanca de la Nestlé i va molt be.
    Aquets nius son espectaculars!!!
    Petonets.

    ResponElimina
  16. Wow! Nenaaaa quina pinta més maravellosa ! Segur que és deliciosa! Felicitats !

    ResponElimina
  17. Però quina "monada" de mona! La trobo tan bonica. I segur que també està de vici.
    Jo encara no n'he vista de xocolata blanca d'aquesta. Hauré de fer una excursió als súpers de l'illa ben aviat :)

    Petonets!

    ResponElimina
  18. Ohhhhh Eri!!!! Pero quina cucada!!! Són la delicadesa feta mona. M'encanten!!! I el truc per fer els nius el posarem en pràctica...
    Moltíssimes gràcies per participar!!!
    Petonets

    ResponElimina
  19. Nena, quina xulada, aquest any ens hem possat d'acord, ja veuràs demà les meves mones, jajajajaja. Em dones una alegria amb la noticia de la xocolata blanca, per que és veritat que és molt complicat trovar-ne i molt cara.

    Un petonet

    ResponElimina
  20. Ohhhhhh Eri pero me monada,y nunca mejor dicho.Que despliegue de imaginación.Esos nidos que bien acogidos están.
    Hermosísima!!

    Besos

    ResponElimina
  21. Felicitats per la idea.

    Una mona molt original i molt bona!

    ResponElimina
  22. Preciosos aquests nius. en prenc nota per l' any vinent, és una idea fantàstica.

    ResponElimina
  23. M'has deixat amb la boca oberta !!!
    petonets

    ResponElimina
  24. M'he d´estrenar amb la xoco blanca de Nestlé...aviam si trobo l´oportunitat. T´han quedat uns nius moníssims.

    ResponElimina
  25. Guapi!!!! com en saps!!!! et felicito:))) petonets i miraré de trobar la xocolata!

    ResponElimina
  26. Tens tota la raó amb lo de la xocolata blanca!! ja la buscaré perquè sempre m'agrada tenir-ne a punt!

    ResponElimina
  27. Quina monada, t'han quedat uns nius xulíssims!
    Aquesta nova xocolata blanca de Nestlé ens anirà la mar de bé ;)

    ResponElimina
  28. Elena, qué mona y eso que no tenías intención.....
    Besos, guapa

    ResponElimina
  29. ¿Y dices que no tenías intención de hacerla? ¡Pues menos mal que cambiaste de idea! Porque el resultado es impresionante, me ha encantado!!

    Abrazos

    ResponElimina
  30. T´ha quedat molt xula! Això de la xocolata blanca per postres esta be saber-ho, sempre tinc problemes a l´hora de desfer-la!
    PEtons

    ResponElimina
  31. Sort que al final et vas decidir a fer mona. T'han quedat una cucada de nius!!
    petonets

    ResponElimina
  32. Ets una artista! això de la xocolata al congelador i anar fent el niu no sembla gens fàcil! quin bon resultat!
    Salutacions,

    ResponElimina
  33. Que bonitos estos nidos de pascua, besos.

    ResponElimina
  34. Quina monada! Són molt xulos aquests nius.
    Petons.

    ResponElimina
  35. Quines mones més mones!!!!!M'encanten! Acabo de conèixer el teu blog, em sembla que m'agradarà molt!! Fins aviat!

    Àngels
    http://cuinaigaudeix.blogspot.com

    ResponElimina
  36. Hola Eri estimada i guapa tu

    nena quina preciositat, anoto les teves propostes tant interesant,
    mil petonets Susanna

    ResponElimina
  37. HA QUEDAT DE REVISTA!!FELICITATS

    ResponElimina